Veelgestelde vragen

Vragen over online bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Via www.cafetaria-pakhuis.nl > Bestellen

2. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil wat wijzigen/toevoegen/verwijderen.

Neem contact op met cafetaria = 0318-529498 toets 2. Dit nummer vind je ook terug in de bevestigingsmail. Geef hier door wat je wilt wijzigen. Maak direct goede afspraken met de cafetaria over de betaling als er een verandering in de prijs plaatsvindt.
Als er telefonisch niet word geantwoord kunt u mailen naar de binnendienst:
info@t-pakhuis.nl. De binnendienst is bemand op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. En op zaterdag tussen 9:00 en 14:00 uur

3. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Om de bestelling te annuleren neem je zo snel mogelijk contact op met de cafetaria, waarvan je het telefoonnummer kunt vinden in je bevestigingsmail.

4. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres.

5. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen is je bestelling in principe gewoon doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in je inbox binnengekomen. Je kan voor de zekerheid contact opnemen met de cafetaria.

Vragen over bezorgen/afhalen

1. Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?

Gemiddeld duurt het minimaal 15-30 minuten voordat de bestelling bij je bezorgd wordt. Tenzij je een “time-order” hebt geplaatst. De bezorgtijd kan verschillen per bestelling, maar is ook afhankelijk van de drukte bij de cafetaria.

2. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten zijn altijd € 3,50

3. Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

De cafetaria zit op het volgende adres:

Pakhuisweg 1a
6745 XA De Klomp

Vragen over betalingen

1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij ’t Pakhuis kun je op verschillende manieren betalen:
– Contant (afhalen)
– Met pin, ook contactloos (afhalen)
– iDEAL (afhalen en Bezorging)

2. Hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?

Voor het gebruiken van de online betaalmethoden vragen geen transactiekosten.

3. Mijn online betaling is mislukt.

Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan dus zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank of andere betaalinstanties. Dit kan tot 15 minuten duren. Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact op met de cafetaria. Zij zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

4. Wat gebeurt er met mijn online betaling bij annulering van mijn bestelling?

Indien je je bestelling tijdig annuleert (dat wil zeggen voordat de cafetaria de bestelling klaar heeft), dan wordt het online betaalde bedrag naar je rekening terug geboekt. De verwerking hiervan zal maximaal 10 dagen in beslag nemen. Neem hiervoor contact op met de cafetaria.

Algemeen vragen

1. Wat moet ik doen als ik een klacht of tip heb?

Bij een klacht of tip kun je mailen naar info@t-pakhuis.nl

2. Hoe gaat ’t Pakhuis om met cookies?

In de footer kunt u ons beleid vinden omtrent cookies.

3. Hoe kan ik gebruik maken van coupons?

Bij het afrekenen krijg je de optie om uw ontvangen coupon(s) in te leveren.

4. Hoe plaats ik een review?

Een review kunt u plaatsen via de volgende link:
www.smulgids.nl > Geef jouw smulscore

5. Op welke manieren kan ik ’t Pakhuis bereiken?

De cafetaria is telefonisch en via e-mail bereikbaar op de volgende dagen:
Maandag 11:30 t/m 21:00
Dinsdag 11:30 t/m 21:00
Woensdag 11:30 t/m 21:00
Donderdag 11:30 t/m 21:00
Vrijdag 11:30 t/m 21:00
Zaterdag 11:30 t/m 21:00
Tel: 0318-529498 (1)
mail: restaurant@t-pakhuis.nl (niet voor bestellingen)

6. Waar kan ik de allergenen informatie vinden?

De informatie over de allergenen is hier terug te vinden.

Contact met ’t Pakhuis

Wenst u contact met 't Pakhuis cafetaria traiterie & catering. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar:

Cafetaria & Traiterie - telefonisch: Maandag t/m vrijdag 11:00 uur - 21:00 uur. Zaterdag 11:00 uur - 21:00 uur.

Catering - telefonisch: Maandag t/m vrijdag 09:00 uur - 17:00 uur. Zaterdag 10:00 uur - 14:00 uur.

Hoe kunt u ons bereiken?

Hoe kunt u ons bezoeken?

  • Cafetaria & Traiterie
  • Pakhuisweg 1a - 6745 XA  - Ede-de Klomp
  • Catering
  • Pakhuisweg 3a - 6745 XA - Ede-de Klomp

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag hier er niet bij, of wilt u misschien meer weten over ons bedrijf?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.