Ster -stakeholders

Een Ster -stakeholder is een belanghebbende (persoon of organisatie) die invloed ondervindt (positief of negatief) of zelf invloed kan uitoefenen op 't Pakhuis, d.m.v. een overheidsbesluit, een nieuw product of een project. Bewust hebben wij er voor gekozen deze invloed te geven op onze bedrijfsvoering. Wij hebben met deze ster -stakeholders een band van gezond vertrouwen en wederzijds voordeel. Zij hebben voeding met onze markt en hebben hun sporen hierin ruimschoots verdiend. De basis van deze band is 't Pakhuis verder te profesionaliseren, te upgraden en te innoveren.

1. Frank Heijneman

van www.gastiskoning.nl

Gast is Koning is hét unieke gastvrijheidsconcept. Zij combineren bezoeken van goedgetrainde Mystery Guests en een persoonlijke terugkoppeling van de bevindingen met een aantal heel enthousiaste trainingen en het ‘Uw Mening Telt’ systeem, om zo het niveau van de gastvrijheid in 't Pakhuis te verhogen en deze een boost te geven.

Zij werken inmiddels al zes jaar met volle tevredenheid voor hun opdrachtgevers. Deze geven aan dat er sinds de start van Gast is Koning een verbetering te zien is, met betrekking tot de gastvrijheid en het eindresultaat.

2. Frans van Rooij

van www.profri.nl

ProFri is de vakvereniging speciaal voor professionele frituurders. Zij maakt zich sterk voor een positief imago van de sector. Geeft info en op maat gesneden bedrijfsadvies. Met hun ProFri gevelschild geven zij een teken van kwaliteit richting de consument. Tevens beheren zij een professioneel platform voor het delen van kennis en ervaring.

Tevens wordt er gewerkt aan het ontwikkelen ◦Het keurmerk voor professionele frituurbedrijven ◦Het Nederlands Frituurcentrum, het kennis- en innovatieplatform enz.

De tweehonderdvijftig top bedrijven in de cafetariasector zijn lid van deze organisatie.

3. Michael Teeuwen

van www.fastserviceopleidingen.nl

Fastserviceopleidingen zijn ontstaan uit een samenwerking tussen het beroepsonderwijs en bedrijfsleven welke in 2002 tot stand is gebracht door het Projectbureau Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (PBB). Het beheer van de opleidingsportal Fastserviceopleidingen.nl is ondergebracht bij de Stichting Vrienden Fastservice.

De vakvereniging ProFri (Vereniging Professionele Frituurders), werkgeversorganisatie KHN, toonaangevende formulehuizen en franchise-organisaties ondersteunen dit initiatief. De continuïteit en de aansluiting tussen de opleidingen en de arbeidsmarkt worden door deze samenwerking gewaarborgd. Deelnemers die de opleiding positief hebben afgerond hebben dan ook goede carrière- en doorgroei- mogelijkheden.
Er wordt voortdurend gewerkt aan het verder uitbouwen van een passend aanbod van trainingen en opleidingen en worden verbeteringen doorgevoerd, zodat het aanbod ook in de toekomst blijft aansluiten op de wensen van de sector èn van de deelnemers. Ook willen partijen van het leerbedrijf het zo eenvoudig mogelijk houden en hebben daartoe afspraken gemaakt met Kenwerk. De trainers die voor de fastserviceopleidingen worden ingezet komen allen uit de praktijk. Dit geeft een extra meerwaarde aan de opleiding en borgt bij iedere training of lesdag de aansluiting met de praktijk.

't Pakhuis heeft meerdere leerlingen van deze onderwijsinstelling als werknemer in dienst.

4. Erwin Spijkerman

van www.levo.nl

Levo produceert met Grenada Gold frituurolie een gezonde en professionele frituur olie die verpakt wordt in een milieuvriendelijke verpakking. Het is dan ook geen toeval dat Levo zeer sterk vertegenwoordigt is in de Cafetaria Top 100.

Levo levert een heel rijtje voordelen op voor de fabrikanten, de proffesionele frituurderen en de consument. Dit komt o.a. door: De lage transvetzuren <1 %, lange levensduur, geur en smaak neutraal, geen bakaanslag, 100 % plantaardig. De voordelen van de milieuvriendelijke Levo Packzak zijn: Minder afval, minder opslagruimte, handzamer in gebruik, lichtere verpakking en vrijwel geen lucht in de verpakking wat de oxidatie van olie vertraagt. Tevens is Levo met Grenada Gold frituurolie ondersteuner van de campagne Verantwoord Frituren.

5. Marco van Helden

van www.quicklybestsellers.nl

't Pakhuis heeft bewust voor Quickly gekozen, daar er nadrukkelijk geen overbodige conserveringsmiddelen, geur-, kleur- en smaakstoffen aan te pas komen. De beste aardappels wel: 52 weken per jaar dragen onze telers zorg voor de beste oogst van telkens hetzelfde ras. Hiermee leggen we de basis voor een constante kwaliteit.Quickly staat voor traditie in aardappel én tegelijkertijd voor variatie en vernieuwing. Als zelfstandig Nederlands familiebedrijf zijn zij sinds tachtig jaar actief met de aardappel. Met een scherp oog voor foodtrends proberen zij voortdurend nieuwe, betere variaties en combinaties te bedenken. Graag geven ze in samenwerking met hun afnemers het aanbod aan verse aardappel nog meer smaak.

6. Leon Besselink

van www.nexttofood.nl

Als partner in automatisering biedt Next to food aan 't Pakhuis oplossingen waar kritische ondernemers in de totale horecabranche daadwerkelijk behoefte aan hebben. Slimme softwaresystemen en diensten worden samen met horecaondernemers doorontwikkeld en zorgen ervoor dat zij ontzorgd kunnen ondernemen. Elke dag streven wij naar het behalen van meer rendement in onze organisatie. Dit doen wij samen met Next to food om kosten te verlagen, rendement te maximaliseren en risico’s te beperken.

7. Gunter Tieben

van www.guntertieben.nl

Gunther Gelooft in de positieve intenties en kracht van mensen als basis voor prestaties en resultaten in het bedrijf die bijdragen aan tevreden klanten, omzet en rendement. Als individu en nog meer als team.Naast het vakmanschap van medewerkers zijn regie, initiatief en verantwoordelijkheid nemen, communicatie en samenwerking cruciale succesfactoren om alle talenten en kwaliteiten goed tot zijn recht te laten komen en te richten op prestaties en resultaten die naar klanten het verschil maken.Om dit te kunnen zijn richting geven, door een heldere missie, visie, strategie en bedrijfsdoelstellingen belangrijke vertrekpunten. Gunther staat voor groei in klanten, omzet en rendementdoor bewuste groei in klantbeleving, prestaties, teamwork en leiderschapmet resultaten die naar klanten het verschil maken!

Contact met ’t Pakhuis

Wenst u contact met 't Pakhuis cafetaria traiterie & catering. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar:

Cafetaria & Traiterie - telefonisch: Maandag t/m zaterdag 09:00 uur - 20:00 uur.

Hoe kunt u ons bereiken?

  •  0318 - 52 95 75
  •  info@t-pakhuis.nl
  •  restaurant@t-pakhuis.nl

Hoe kunt u ons bezoeken?

  • Cafetaria & Traiterie
  • Pakhuisweg 1a - 6745 XA  - Ede-de Klomp

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag hier er niet bij, of wilt u misschien meer weten over ons bedrijf?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.